27. elokuuta 2013

Taas mennään!

Paljon on kerennyt tapahtua perjantain jälkeen! Tosiaan olen vaihtamassa tallia, näillä näkymin lähden Aach nimiseen kaupunkiin kaverini Juulin kanssa samalle tallille töihin. Vielä on vähän auki, kun tuo Aach sijaitsee melkein 800kilometrin päässä nykyisestä sijainnistani, joten on selviteltävä, miten sinne pääsisin fiksuiten ja mieluiten niin, ettei maksaisi miljoonia.. Kuitenkin, eilen saavuin Vechtaan ja olen ollut nyt eilisen ja tämän päivän hotellissa täällä:) Mukavaa on ollut, olen kierrellyt kaupunkia, maistellut leivoksia (en ymmärrä, miten täällä voidaankin osata tehdä niin herkullisia leivoksia..) ja tehnyt pieniä ostoksia. Kaikkea ihanaa täällä olisi, mutta en viitsi kauheasti shoppailla, kun pitää kuitenkin saada kaikki mahtumaan noihin laukkuihin.

Olen kyllä aivan rakastunut tähän maahan, kaikki ovat niin ystävällisiä,avuliaita ja iloisia! Esimerkiksi kun kävin jäätelöllä, enkä oikein osannut päättää mitä ottaisin (kun makuja oli niin paljon:D), niin myyjä antoi minun maistella eri makuja ja sitten päätin mitä haluan. Muutenkin Saksa on todella kaunis maa, tai ainankin se pieni osa, mitä minä olen kerennyt näkemään. Voisin hyvin kuvitella asuvani täällä! Ehkä joku päivä:) Ja lisäksi minulla on maailman ihanin hotellihuone! Varasimme minulle halvan huoneen, koska joudun olemaan täällä vähän useamman yön, joten kun hotellin työntekijä avasi oveni ja astuin sisään meinasi leukani tipahtaa.. Huone on valtava ja minulla on parisänky,pieni keittiö ja aaaaah mikä suihku! Kaikki kanssani eilen ja tänään ovatkin varmaan kuulleet siitä tarpeekseen, mutta se on niin ihana, että minun on pakko saada tuollainen sitten joskus omaan kotiin. Suihkussa saa valittua neljästä eri asennosta vettä, siellä on radio ja paras osuus: värivalot, jotka vaihtavat väriä:D Olin eilen vaikka kuinka kauan fiilistelemässä siellä.











 
 
Ostamani kengät:


4 kommenttia:

  1. tosi kivan näköstä siellä ja noi ballerinat on ihanat

    VastaaPoista
  2. Entäs Admini?
    Siel Saksas näyttää kaumiilta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Admini on kotona Suomessa. Täällä on ihan hirmu kaunista:)

      Poista