8. syyskuuta 2013

Sunday

Meidän piti lähteä tänään kilpailuihin, mutta suunnitelmiin tulikin muutoksia! Meiltä lähtikin vain kolme hevosta, joista loppujen lopuksi kahdella startattiin. Tänään on satanut koko päivän ja kilpailut käytiin nurmella, joten siksi karsittiin ensin kaksi hevosta pois. Aamulla tyrkättiin Bugsi ja Lleida kyytiin, Juuli ja Kaya lähtivät näiden kanssa kisoihin, kun minä jäin laittamaan tallia kuntoon ja valmistelemaan Ballerinan lähtöön.

Sunnuntaisin täällä on siivouspäivä, joten käytin väliajan tallin siivoamiseen. Päiväruokien jälkeen aloitin Ballerinan siistimisin ja letittämisen. Kayan äiti otti Ballerinan koppiin ja lähti kisapaikalle ja minun oli tarkoitus olla tallilla odottamassa, että Lleida ja Bugsi tulevat takaisin tallille, hoitaa heidät pois ja lähteä sitten kisoihin. Verryttelyssä Kayalle oli kuitenkin käynyt pieni onnettomuus, joten Ballerina ei startannutkaan ja he tulivat kaikkien kolmen hevosen kanssa samaan aikaan pois. Hoideltiin hevoset pois, tyhjensimme auton ja huolsimme varusteet ja kerkesimme vielä pitämään tunnin taukoakin! Illalla kävimme putsaamassa karsinat, siistimässä pesuboksit, ruokkimassa, loimittamassa ja sulkemassa ikkunat.

Nyt olen loppuillan makoillut sängyssä ja yrittänyt kerätä voimia huomiseen, jolloin olen yksin töissä, kun Juulilla on vapaapäivä. Onneksi minullakin on tiistaina vapaa ja olen vähän haaveillut lähteväni shoppailemaan, mutta vielä pitää huomenna selvittää, kuinka pääsisin juna-asemalle. Loppuviikosta tuleekin jännä, kun Kaya ja Juuli lähtevät torstaina kilpailuihin ja palaavat vasta sunnuntaina, olen täällä yksin pitämässä tallia pystyssä:) Tänään on ollut muuten virkistävä päivä, kun on satanut (en muista milloin viimeeksi olen ollut näin onnellinen sateesta..). Kämppäkään ei enää muistuta saunaa, kun ikkunasta tulee vähän raitista ilmaa! Ensi viikolla minulla tulee kuukausi täyteen täällä Saksassa, aika menee kyllä hirmuista vauhtia.. Varsinkin täällä, kun päivisin on paljon tekemistä ja Juuli seurana, välillä pitää varmistaa kalenterista, että mikäs päivä tänään olikaan.

Laittelen loppuun vielä muutama kuva, joita en enää eilen jaksanut postaukseen lisätä. Mukavaa sunnuntai iltaa:)

Talli

Crystal

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti